Webshop: Sieradenkistje

11 Feb

header sieradenkistje.nl

Vandaag heb ik een super leuke webshop voor jullie! Het is een webshop die ik al langer kende, maar sinds een tijdje heeft de website een nieuwe lay out die ik super schattig vind! Het zijn namelijk allemaal super schattige uiltjes! Waar heb ik het nu over? Sieradenkistje.nl natuurlijk! 

Sieradenkistje is een site waar je de leukste (meestal vintage) sieraden kunt kopen. De sieraden worden zelf gemaakt of aangepast door de eigenaresse en ik vind de stijl van de sieraden zelf echt ontzettend leuk!

Ik heb hieronder mijn favoriete sieraden gezet om jullie een idee te geven van de sieraden die ze verkopen.

ketting globe

 

Deze ketting heet ‘Globe’ en ik heb deze ketting zelf een keer besteld. De kwaliteit van de ketting vind ik hartstikke goed en hij staat ook ontzettend leuk. De verrekijker hangt iets hoger dan de wereldbol zelf, wat een leuk speels effect geeft. De ketting kost €9,95,

ketting musical robot

 

Deze ketting heet ‘Musical Robot’ en vind ik ontzettend schattig. Je ziet dit soort kettingen wel vaker, maar deze is toch net weer anders door het gebruik van de cassetterecorder op zijn buik. Kortom super leuk! Deze ketting kost €8,95.

ring angel wing

 

Deze ring heet ‘Angel Wing’ en is super mooi bewerkt met glinsterende steentjes. De ring is verstelbaar en past dus bij (bijna) iedereen. Deze ring kost €5,95.

ring aztec pyramid

 

Deze ring heet ‘Aztec Pyramid’ en vind ik echt ontzettend tof. De ring is een echte eyecatcher en ik zou hem denk ik ook heel vaak dragen. Hij is niet erg subtiel, maar hij is ook niet zo groot dat je overal achter blijft hangen. Deze ring kost €5,50.

armband shiny owl cuff

 

 

Deze armband heet ‘Shiny Owl Cuff’ en is groot en opvallend. Zoiets moet je natuurlijk wel durven te dragen en afstemmen op andere dingen die je aan hebt, maar wanneer je dat goed doet is het echt een prachtig sieraad! Deze armband kost €9,95.

earcuff large leaf

 

Deze earcuff heet ‘Large Leaf’ en is er in de kleuren goud en zilver. Het is een super mooie grote earcuff die echt de aandacht trekt. Je krijgt als je deze earcuff bestelt twee earcuffs, in plaats van de gebruikelijke één. Je betaalt hiervoor €6,95.

oorbellen aztec pyramid

 

Deze oorbellen heten ‘Aztec Pyramid’ en passen natuurlijk prachtig bij de ring die ik net heb laten zien. Als je deze samen draagt met een mooie look dan staat dit echt prachtig! Deze oorbellen kosten €5,95.

Ik heb nog veel meer leuke sieraden gezien op www.sieradenkistje.nl, maar wanneer ik die allemaal zou laten zien zou het artikel veel te lang worden! Jullie hebben nu in ieder geval een goede indruk gekregen van deze super leuke webshop 🙂

Als je enthousiast bent geworden door het zien van deze prachtige sieraden dan zou ik snel zijn met kopen! Ze hebben op het moment namelijk een leuke valentijnsactie waarbij je bij iedere bestelling vanaf 20 euro er een leuke ketting bij krijgt!

Doegg,
Irina

Geef een reactie

