Review: Nagel Stickers Impuls

5 Feb

Nail Fashion Nagelstickers

In mijn geshopt: kruidvat en etos artikel van laatst konden jullie zien dat ik nagel stickers had gekocht van het merk Impuls. Intussen heb ik de stickers voor jullie getest. Dus kijk snel mee wat ik ervan vind!

Het eerste wat ik jullie wil vertellen over de stickers is dat je er redelijk grote nagels voor moet hebben. Zo was de kleinste sticker namelijk al te groot voor mijn pink nagel, waardoor ik de sticker op maat heb moeten knippen.

De stickers zijn mooi, en mijn eerste reactie toen ik er één van het velletje af haalde was dat ze redelijk stevig zijn. Je moet je nagels voordat je de stickers aanbrengt wel eerst goed schoonmaken met nagellak remover. Als je dat niet doet blijven de stickers namelijk niet goed plakken en laten binnen de kortste keren los.

De stickers zijn niet moeilijk aan te brengen, en vijlen gemakkelijk op maat. Wat ik wel een nadeel vind is dat de rand van de sticker (dus waar je nagel eindigt) een beetje gerafeld blijft, je kunt hem niet mooi glad vijlen. Dit blijft een beetje irritant als je ergens langs gaat met je hand…

Op sommige nagels zijn de stickers ontzettend mooi, maar op andere nagels zijn ze heel erg gebobbeld, waardoor het er niet erg mooi uit ziet… Ook laten de stickers op sommige plekken aan de randen al snel los, waardoor je hier bobbels krijgt.

Ik heb geprobeerd de nagel stickers zo mooi mogelijk op de foto te krijgen, maar omdat het licht reflecteert op de stickers is het niet erg goed gelukt. Hieronder zie je de best gelukte foto.

nagel stickers

Ik weet niet wat ik van de nagel stickers moet denken… Ze zijn niet ontzettend slecht maar ik vind ze ook niet echt geweldig. En dat voor  €4,99… Wel blijven ze echt goed zitten. Ik weet niet of ik ze nog een keer zou kopen.. Wil je het nou zelf uitproberen? Ze zijn te koop bij het Kruidvat, voor €4,99 per doosje (18 stickers).

Doegg,
Irina

Geef een reactie

