Inspiratie: Nail Art

3 Feb

Aangezien ik net allemaal leuke nieuwe nagellak spulletjes heb gekocht, wil ik binnenkort allemaal nail art voor jullie gaan maken. Maar eerst wilde ik wat inspiratie op doen om op leuke ideeën te komen. Ik heb een aantal leuke nail art ideeën op een rijtje gezet die ik zelf erg leuk vind. Misschien halen jullie er ook wel inspiratie uit! =)

tribal nagels

Deze nail art vind ik heel erg leuk, hij heeft lekker felle kleurtjes wat lekker zomers is. Ook vind ik het patroontje super leuk! Het heeft wel iets van tribal!

dotting nails

Deze nail art is super simpel om te maken maar het heeft een onwijs leuk effect! Met een laagje witte nagellak, en met een nail art dotting tool een paar stipjes zetten en het is klaar!

tribal nails

Nou had de eerste nail art wel iets weg van tribal, maar deze nail art is gewoon echt tribal! Misschien wat moeilijker te maken, maar ik vind het effect echt ontzettend leuk!

studded nails

Deze nail art is echt super simpel, maar ik ben helemaal gek op studs en dus kon hij zeker niet missen! Ik denk dat de nail art nog veel vetter is wanneer je de studs aanbrengt op een zwarte nagellak, dan wordt het een stuk stoerder!

basketball nails

Dit is voor de basketball liefhebber onder ons. Natuurlijk super leuk om een basketball en een basketball net op je nagels te hebben! En ook helemaal niet moeilijk! Ik denk wel dat de nagellak er echt uit springt als je het met een fellere kleur oranje zou maken.

muziek nails

Deze nail art is denk ik Sanne’s favoriet. Nail art met muziek noten erop! Hoe ontzettend cute is dat! Ik ga deze ook zeker een keer uitproberen!

poppetje nail art

Deze nail art is gewoon ontzettend leuk gek! Ik hou echt van dit soort schattige gekke dingen! Lekker creatief en het is een echte eyecatcher!

paarden nails

Toen ik deze nail art zag toen moest ik hem gewoon hierbij plakken! Ik ben gek op dieren, zit zelf op paardrijden en paarden zijn een groot deel van mijn leven dus hoe leuk is het om een paarden nail art te maken!

Nou dat was het dan weer, natuurlijk zijn er nog veel meer leuke nail art ideeën te vinden, maar als ik die allemaal zou toevoegen dan wordt dit artikel veel te lang. Ik heb zeker inspiratie opgedaan en wil dan ook leuke artikelen met nail art voor jullie gaan maken!

Doegg,
Irina

Eén reactie to “Inspiratie: Nail Art”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Easy Nail Designs Using Dotting Tool | Easy Nail Art Tutorial - 22 januari 2015

    […] | DOWNLOAD | Read Sources […]

Geef een reactie

