The Wah Nails Book Of Nail Art

1 Feb

The Wah Nails Book Of Nail Art

Vandaag heb ik een leuk artikel voor de nail art verslaafden onder ons! Dit jaar ben ik met school namelijk naar Londen geweest en daar heb ik het boek The Wah Nails Book Of Nail Art gekocht. En omdat het boek ook gewoon via www. bol.com te bestellen is wilde ik het graag met jullie delen!

In het boek staan ontzettend leuke nail art ideeën die stap voor stap uitgelegd worden. Ook staat er heel erg goed beschreven hoe je je nagels het beste kunt voorbereiden op het nagels lakken en hoe je deze het beste kunt aanbrengen. Verder staat er een hele handige lijst met spullen die je nodig zou kunnen hebben bij de verschillende nail art ideeën die er worden uitgelegd in het boek. In totaal staan er 25 nail art ideeën in het boek, en natuurlijk kun je de technieken ook gebruiken om je eigen verzonnen nail art te maken!

Tool Kit

De Tool Kit. Ontzettend handig voor als je iets nodig hebt en je weet niet waar ze het over hebben. Dan kun je altijd in de Tool Kit kijken en je weet meteen wat je nodig hebt!

Nail Art: Eyeball

Mijn favoriete nail art idee uit het boek: Eyeball. Het idee is super origineel en ik wil het ook echt een keer gaan proberen na te maken! Waarschijnlijk dat ik de nail art dan wel maak met halloween ofzo, daar vind ik hem echt super leuk voor!

The Wah Stickervel

Achterin het boek zit nog een leuke pagina met allemaal leuke stickers. Hoe schattig!

Ik vind het boek een ontzettende aanrader. De nail art ideeën staan super goed uitgelegd, en zijn ontzettend leuk om na te maken. Er zijn moeilijke en makkelijke designs, waardoor je zelf kunt oefenen om de moeilijkere designs te maken. Ik doe zelf ontzettend veel inspiratie op door dit boek! Het enige nadeel is dat hij wel in het engels is.. Dus je moet wel engels kunnen als je dit boek wilt kopen.

Ik kocht het boek in Londen voor £9,99, maar het is ook op bol.com verkrijgbaar voor €13,99.

Doegg,
Irina

Geef een reactie

