Review: ELF nagellak setjes

30 Jan

ELF Nagellak setjes

Zoals jullie laatst konden zien in het artikel over mijn bestelling bij ELF, had ik twee limited edition nagellak setjes gekocht. Ik heb ze voor jullie getest en vandaag ga ik jullie de swatches laten zien en vertellen wat ik ervan vind.

ELF nagellakjes

Ik had twee nagellak setjes gekocht: de Beautyfully Brigh Nail Polish Set en de Vacation Trio Nail Polish Set. Beide setjes hebben erg mooie kleuren er in zitten. Beautifully Bright heeft echt hele mooie knallende kleuren, echt lekker zomers dus! De Vacation Trio set heeft hele mooie paarse tinten en een groene tint.

Wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht van de nagellak was dat ze namen zouden hebben. Aangezien de nagellak zo goedkoop is had ik verwacht dat ze (net als de nagellak van de Action) geen namen zouden hebben. Deze hebben ze echter wel wat ik ontzettend leuk vind en dus ook echt een pluspunt!

Beautifully Bright heeft de kleuren:
– Party Peach
– Yellow
– Teal Blue

Vacation Trio heeft de kleuren:
– Mint Cream,
– Lilac
– Punk Purple

De namen zijn niet zo origineel als de namen van de Catrice lakjes, maar toch vind ik het allang leuk dat ELF de lakjes namen geeft! Nou, waar jullie natuurlijk het meest nieuwsgierig naar zijn: de swatches. Zijn de lakjes net zo mooi op je nagels als dat ze lijken in de potjes? Ik heb de nagellak geswatched op mijn nagelwiel. Hieronder zie je het resultaat:

Swatches ELF Nagellak

Ik ben echt ontzettend enthousiast over deze lakjes! Na één laagje vind ik ze al best goed dekken! Alleen Yellow en Mint Cream hebben echt een tweede laagje nodig. Als je de rest van de kleuren nog een laagje geeft dan knalt de kleur er nog meer vanaf! Verder vind ik de lakjes erg fijn werken, de substantie smeert makkelijk uit en is makkelijk over de nagel te verdelen.

Vacation Trio Nail Polish Set kost €3,00.
Beautifully Bright Nail Polish Set kost €3,00

Als je deze setjes ook wilt kopen dan moet je er snel bij zijn, want ze zijn limited edition! Je kunt ze kopen op: http://www.eyeslipsface.nl/

Doegg,
Irina

Geef een reactie

