Bestelling: ELF

28 Jan

Bestelling: ELF

Ik was super blij en enthousiast toen ik mijn bestelling van ELF binnen kreeg. ELF (Eyes Lips Face) is een webshop die allerlei make-up verkoopt. Ze hebben drie verschillende ‘lijnen’. Ik heb dit keer alleen dingen besteld van de ‘gewone’ ELF lijn. Dit is de goedkoopste, bijna alles kost €1,- per stuk! Daarom wil ik de producten voor jullie gaan testen zodat jullie weten of het de moeite waard is om te kopen.


Dan verder is er naast de ‘gewone’ ELF lijn nog de ‘mineral’ lijn, en de ‘studio’ lijn. De ‘mineral’ lijn bestaat uit producten die allemaal mineraal zijn. Dus zijn goed voor je huid, en verstoppen hem niet zo. Deze lijn is iets duurder dan de ELF lijn maar nogsteeds prima te betalen. En dan is er nog de ‘studio’ lijn, dit is de lijn met de meest luxe producten. Het is ook de duurste maar nog steeds zijn de producten prima te betalen.

Mijn pakketje kwam ontzettend netjes aan. Goed verpakt in een doos, binnen de beloofde tijd en de producten waren allemaal goed beschermd in een plastic huls waardoor ze allemaal heel aankwamen. Verder zat er onderin de doos nog een fleurig roze crêpe papier. Van dit soort dingen word ik toch altijd vrolijk!

ELF Oogschaduw

Dan de producten, want daar gaat het natuurlijk om. Als eerste heb ik twee Duo Eyeshadow’s gekocht. In de kleuren ‘4301 Butter Pecan’ en ‘4302 Olive’Ik vind groene oogschaduw altijd erg mooi staan bij mijn donkere bruine ogen, en de rozige variant staat eigenlijk bij iedereen wel, dus die gingen in mijn mandje. Het eerste wat me opvalt aan deze producten, is dat ze ontzettend mooie glitter in de oogschaduw’s hebben zitten. Ik denk dat deze heel erg subtiel zullen zijn als je de oogschaduw aanbrengt, maar toch vind ik het ontzettend mooi. De verpakking van de oogschaduw’s vind ik (zeker voor de prijs) erg mooi eruit zien. Simpel, maar het ziet er toch best chique uit. Het is dan wel plastic, maar dan nog.

De Duo Eyeshadow’s kosten €1,- per stuk

ELF Eyeliner Pennen

Verder heb ik nog drie paar Waterproof Eyeliner Pennen gekocht. Ik ben altijd op zoek naar een goede waterproof mascara en eyeliner. En toen ik zag dat ze zo goedkoop waren gooide ik ze meteen in mijn mandje om te testen. Ik heb ze in de kleuren ‘7301 Coffee’, ‘7303 Black’ en ‘7308 Hunter Green’. Ik heb deze kleuren gekozen omdat ik graag een groene oogschaduw look maak, en ik dacht dat een groene eyeliner daar misschien wel goed bij zou staan. Nou draag ik meestal zwarte eyeliner, dus die ging ook mee. Maar als ik voor een natuurlijke look ga vind ik bruin altijd wat mooier, dit staat net iets minder hard, en dus natuurlijker.

De Waterproof Eyeliner Pennen kosten €1,- per stuk

ELF Nagellak

Dan als laatste heb ik nog twee limited edition nagellak setjes gekocht. Ik zag eerst de ‘3809 Vacation Trio Nail Polish Set’ en deed deze in mijn mandje. Toen ik deze in mijn mandje deed viel mijn oog op een ander limited edition setje, namelijk de ‘3810 Beautifully Bright Nail Polish Set’. Ondanks dat de sneeuw nu ik dit schrijf op de grond ligt en ik met een heerlijk warme beker chocolademelk zit gooide ik hem meteen in mijn mandje. De kleuren zijn dan misschien wat meer voor de zomer of de lente, maar voor die prijs en dat soort kleuren kon ik hem niet laten liggen. Met dit soort kleuren nagels haal ik de zomer gewoon alvast zelf in huis!

De Nail Polish Set’s kosten €3,- per stuk (limited edition)

Ik ben ontzettend nieuwschierig naar de producten en ga ze dan ook snel uittesten voor jullie. Dus jullie kunnen snel reviews verwachten hier op Loving The Small Things! Wil je nu al iets bestellen? Dan kan dat op de site van ELF: http://www.eyeslipsface.nl/.

Doegg,
Irina

Geef een reactie

