Geshopt: Kruidvat en Etos

27 Jan

Geshopt: Kruidvat en Etos

Aangezien ik de afgelopen week iedere dag weer aan het leren ben geweest voor mijn toetsen vond ik dat ik mezelf wel even mocht verwennen. Dus ben ik door de kou gefietst en heb wat leuke spulletjes gehaald bij het Kruidvat. Vervolgens kwam ik erachter dat ik nog een cadeau kaart had van de Etos, dus ben ik daar ook nog maar even langs geweest. Ik dacht : Laat ik mijn gekochte spulletjes even met jullie delen =)

Catrice 040 Never Let Me Go!

Eerst ben ik dus naar het Kruidvat geweest. Hier heb ik eerst een leuk nude oogschaduw palet gekocht van Catrice. Ik heb een palet met vier kleuren gekocht in de kleur 040 Never Let Me Go! In de oogschaduw zitten prachtige glitters die als je de oogschaduw swatcht mooi naar voren komen. Jammer genoeg valt het pigment van de oogschaduw me wel tegen.. De bovenste twee kleuren zijn echt heel erg licht, waardoor er bijna alleen maar glitter vanaf komt. De oogschaduw links onder is al ietsjes beter maar nog steeds voornamelijk glitter. De laatste oogschaduw (de donkere rechts onderin) springt er echt uit! Deze oogschaduw heeft niet heel veel pigment maar wel een stuk beter, wat dan wel weer een nadeel is is dat de oogschaduw erg kruimelig is en dus niet erg makkelijk aanbrengt.

Voor dit oogschaduw palet betaalde ik €4,59

Catrice Nail Art Kit

Toen ik toch al bij het Catrice schap stond zag ik van een oude limited edition nog een nail art kit liggen. Deze kon ik natuurlijk niet laten liggen voor zo’n lage prijs! Het is een kwastje waarmee je prachtige nail arts zou moeten kunnen maken. Er zitten ook nog stickers bij die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld een french manicure te maken. Essence heeft deze ook. Verder staat er nog een handige beschrijving van hoe je deze moet gebruiken. Ik ga de nail art kit niet reviewen omdat het een oude limited edition is..

Voor de nail art kit betaalde ik €2,50

Essence Stampy Set + Stampy Design

Verder kocht ik een stampy nail art set van Essence. Ik wilde deze al heel erg lang hebben maar kocht hem alsmaar niet. Nu heb ik het toch uiteindelijk gedaan. Meteen heb ik er maar een extra stampy design bij gekocht, omdat ik deze ontzettend schattig vond.
Ik neem aan dat jullie het principe allemaal wel kennen. Je doet nagellak op het stampy design van jou keuze, dan haal je met het schrapertje dat bijgeleverd zit de overtollige nagellak weg. Vervolgens ga je met de stempel over het design heen en stempelt deze op je nagel. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch wil ik er graag mee oefenen!

Voor de stampy set betaalde ik €2,99
Voor de stampy designs betaalde ik €1,59

Nail Fashion Nagelstickers

Vervolgens wilde ik eigenlijk al naar de kassa lopen om af te rekenen en zag ineens een heel leuk setje nagel stickers hangen. Ik kende het merk nog niet maar het design van de stickers trok me erg aan. Op de nagels staat namelijk een ontzettend leuk printje alsof het zo uit een krant komt. Zou dit dan al dat gedoe verhelpen om ‘kranten nagels’ te maken? Ik ben hier namelijk zo ontzettend slecht in dat ik het wel wilde proberen. Ik ga de stickers uittesten en dan zal ik hier een review plaatsen. Die komt er dus nog aan!

Voor de Nail Fashion nagelstickers betaalde ik €4,99

Nagellak Corrector Stift

Toen ik afrekende bij de kassa kwam ik er achter dat ik nog een cadeau kaart voor de Etos had. Aangezien de Etos zo ongeveer om de hoek was bij het Kruitvat ben ik nog even langs gegaan en heb daar 2 dingen gehaald. Als eerste heb ik een nagellak correcter stift gekocht van het merk Fing’rs. Dit lijkt me ontzettend handig om je nagellak mee weg te halen als je bent uitgeschoten met lakken. Veel handiger dan dat gepruts met wattenstaafjes toch?

De nagellak correcter stift kost €4,06

Playboy - Play it sexy...

Toen heb ik nog een hele tijd door de Etos gelopen om iets anders te zoeken. Ik had namelijk een kaart van €15,- en wilde die graag gebruiken. Uiteindelijk heb ik het parfum ‘play it sexy…’ gekocht van Playboy. Dit parfum vond ik al een tijd lang lekker en wilde ik dus erg graag meenemen. De geur is zoet, maar toch ook wel een beetje stoer. Ik denk dat het best een verleidelijk parfum is en vind de naam dus goed gekozen.

Het parfum (30 ml) kost €11,68

Nou waren de nagellak stift en het parfum sowieso al niet erg duur, maar met mijn cadeau kaart erbij moest ik uiteindelijk nog maar €0,74 cent te betalen. Nou hiervoor kon ik ze natuurlijk niet laten liggen!

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes en kan niet wachten om ze te gaan uitproberen! Er komt dus nog een review aan over de nagel stickers, en ik denk dat ik binnenkort ook nog wel wat leuke nailart kan gaan doen aangezien ik weer leuke spulletjes erbij heb!

Doegg,
Irina

Geef een reactie

